الأربعاء، 18 فبراير 2009

اعتذارات..

فى حياتنا بنعرف ناس كتير.. بنحب منهم ناس وبنتعلق بناس منهم وفى ناس زى ما بنعرفهم زى ما بننساهم ولا كأنهم عدوا علينا اصلا..
الناس اللى بنحبهم وبتربطنا بيهم علاقات قوية اكيد بنعمل كل اللى نقدر عليه عشان نحافظ عليهم ومش نخسرهم اوى لانهم بيبقوا بجد حاجة غالية اوى علينا وبنبقى عارفين اننا صعب نلاقى زيهم..
بس ساعات الدنيا بجبرنا اننا نبعد عنهم او تخلق بينا وبينهم مشاكل اكبر من انها تتصلح.. مع ان المفروض ان بين الاصدقاء اللى بجد مفيش حاجة اسمها اخطاء مش تتصلح..
انا فى الفترة اللى عدت خسرت ناس من اعز اعز اصحابى واكتر الناس اللى كنت بجد بحبها لاسباب كانت خارة عن ارادتى وبعضها سوء تصرف منى.. واعتقد انى لازم اوجهلهم الاعتذارات دى..

-
roza.. انا بدأت بيكى عشان انتى اكتر حد اتجرح من ناحيتى على الرغم من انى انا بالذات مش كان ينفع اعمل كده.. طبعا انتى مش محتاجة كلام كتير ولا محتاجة انى اقول انتى بالنسبالى ايه.. لانى اتكلمت فى ده قبل كده كتير.. اللى عايز اقوله دلوقت ان انا بجد اسف على اللى حصل لكن انا كنت بمر بظروف بجد سودا واعتقد انك فاهمة.. وحصلت حاجة انتى مالكيش اى ذنب فيها لكن انا فسرتها غلط وعلى اساسها بعدت ولما عرفت انى كنت غلطان كان فات وقت كتير اوى.. اكتر من انى ارجع اعتذر..
بس بجد انتى بتثبتى كل يوم وفى كل موقف انك فعلا (true friend) وانك فعلا تستاهلى مكانتك اللى فى قلبى واكتر.. ربنا يقدرنى واصلح اللى انكسر فى يوم وان كنت عارف انه معاكى بالذات صعب.. لكن هحاول.. عشان انتى فعلا تستاهلى..


-
lord kisho.. انت بقى جزمة قديمة.. لا.. شوية جزم قديمة فى بعض.. انت بالذات يا معفن كنت عارف اللى انا بمر بيه وعارف كويس انا ليه عملت كده وعارف انى فى الفترة دى بعدت عنكم كلكم.. حوالى 3 اسابيع يمكن.. وبصراحة استغربت لما حاولت اصالحك اكتر من مرة وانت رفضت.. كان المفروض ان واحد عقله جزمة زيك مش يتصرف كده.. بس بجد انا متأكد انك عارف كويس انى بحبك فعلا واحنا علاقتنا ببعض كانت عالية يا واطى..


-
باسم.. اللى جرا بينا ده سببه غلطة منى ومنك.. 
من ناحيتى انى اتسرعت شوية كالعادة.. بعد الامتحان انا اتصلت بيك كتير اوى وتليفون سيادتك كان مقفول دخلت على الفيس وكتبتلك الكومنت على الستيتس بتاعتك وبعدين حضرتك عملت دي اكتيفيشن.. انا بصراحة افتكرتك عملتلى بلوك فزعلت منك ولما عرفت على اخر الاسبوع انك عامل دى اكتيفيشن كنت انت فتحت تليفونك وكلمت كل الناس الا انا فمحبيتش اتصل بيك..

-
احمد صابر.. انا على قد ما بحبك وبقدرك وانت عارف اتهيألى ده كويس بس للاسف وبجد انا اسف ان صداقتنا صعبة اوى.. يمكن عشان احنا فاهمين بعض اكتر مما ينبغى

اتمنى مش اكون نسيت حد من اللى كنت عايز ابعتلهم اعتذار


ليست هناك تعليقات:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

إرسال تعليق

visitors